Kwaliteitsverslagen: 

Kwaliteitsverslag 2022
Graag nemen we je mee in hoe wij in 2022 werkten aan merkbare mensgerichte zorg. We stelden vast dat we willen blijven doen waar we goed in zijn en waar we ons vakmanschap in ontwikkelden de afgelopen tientallen jaren. We blijven staan voor en willen ons verder specialiseren in onze doelgroepen cliënten met een ernstig meervoudige beperking (EMB) en cliënten met niet-aangeboren hersenletsel (NAH). In de strategische koers werken we dit uit aan de hand van vier ontwikkellijnen. In al deze lijnen zetten we in 2022 al mooie stappen en daar zijn we trots op. Daarom delen we ze graag met jullie in dit verslag.

 

  • Klik hier voor de digitale versie van het Kwaliteitsverslag 2022.

 

Naast het uitgebreide verslag hebben we ons verslag weergegeven in een kort filmpje. Dat is onze ‘cliëntversie’.

 

 Kwaliteitsverslag 2021

  • Klik hier voor de digitale versie van het Kwaliteitsverslag 2021.
  • Klik hier voor de cliëntversie 2021.


Kwaliteitsverslag 2020

  • Klik hier voor de digitale versie van het Kwaliteitsverslag 2020.
  • Klik hier voor de cliëntversie 2020.

 

Kwaliteitsverslag 2019

  • Klik hier voor de printbare versie van het Kwaliteitsverslag 2019.
  • Klik hier voor de cliëntversie NAH + medewerkers 2019.
  • Klik hier voor de cliëntversie EMB 2019.

 

Kwaliteitsverslag 2018

  • Klik hier voor de digitale versie van het Kwaliteitsverslag 2018. Dit betreft de totale rapportage inclusief de cliëntversie.
  • Klik hier voor de printbare versie van het Kwaliteitsverslag 2018.
  • Klik hier voor de printbare cliëntversie van het Kwaliteitsverslag 2018.

 

Kwaliteitsverslag 2017

  • Klik hier voor de printbare versie.
  • Voor onze cliënten hebben we een samenvatting van het verslag gemaakt. Klik hier voor de samenvatting.

Wil je meer weten?

Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder. We zijn bereikbaar tussen 08.30 – 17.00 uur.