Kwaliteitsverslag 2020

Met trots presenteren we ons kwaliteitsverslag 2020.
Net als voorgaande jaren is het opgebouwd vanuit drie bouwstenen: comfort, regie en ontwikkeling. Dat doen we niet zomaar. Passende ondersteuning bieden is onze belangrijkste zorg.
Passend betekent in dit geval: proberen te doen wat cliënten zelf nodig vinden. Natuurlijk is geen mens hetzelfde. Maar cliënten hebben wel gedeelde wensen. Verreweg de meeste cliënten vinden het belangrijk om een prettig leven te leiden, zoveel mogelijk zelf te kunnen kiezen en zelf bezig te kunnen zijn met wat zij leuk vinden en goed kunnen. Eigenlijk zoals ieder mens dat wel graag wil. Daarom kozen wij die drie bouwstenen als pijlers onder dit verslag.

In dit verslag staat zo compact mogelijk wat we allemaal hebben gedaan. Maar een organisatie bestaat eigenlijk niet. Een organisatie is samengesteld uit mensen, een werkgemeenschap. Mensen die samen optrekken en mooie en moeilijke dingen beleven. Daarom leest u in dit verslag niet alleen over wat we als organisatie hebben gedaan, maar ook persoonlijke verhalen. Die verhalen zijn voor ons echt van betekenis. Omdat ze leuk zijn. En omdat ze laten zien dat wij alleen bestaan dankzij de kracht en toewijding van mensen met een passie die ze samen delen: het bieden van merkbare mensgerichte zorg.

We doen ons werk goed. Met ons hoofd en ons hart. Dat horen wij gelukkig steeds vaker. Ik hoop dat u dat ook vindt als u bij de laatste pagina van dit verslag bent.

Voor de cliënten die daaraan behoefte hebben, hebben we een cliëntversie gemaakt in de vorm van een filmpje.

We wensen u veel leesplezier!

  • Klik hier voor de digitale versie van het Kwaliteitsverslag 2020.
  • Klik hier voor de cliëntversie 2020.

Kwaliteitsverslag 2019

  • Klik hier voor de digitale versie van het Kwaliteitsverslag 2019.
  • Klik hier voor de printbare versie van het Kwaliteitsverslag 2019.
  • Klik hier voor de cliëntversie NAH + medewerkers 2019.
  • Klik hier voor de cliëntversie EMB 2019.

Kwaliteitsverslag 2018

  • Klik hier voor de digitale versie van het Kwaliteitsverslag 2018. Dit betreft de totale rapportage inclusief de cliëntversie.
  • Klik hier voor de printbare versie van het Kwaliteitsverslag 2018.
  • Klik hier voor de printbare cliëntversie van het Kwaliteitsverslag 2018.

Kwaliteitsverslag 2017

  • Klik hier voor de digitale versie van het kwaliteitsverslag 2017.
  • Klik hier voor de printbare versie.
  • Voor onze cliënten hebben we een samenvatting van het verslag gemaakt. Klik hier voor de samenvatting.

Jaarverantwoording

Publiek jaarverslag: