Kwaliteitsverslag 2019

In het kwaliteitsverslag van 2019 staat ‘merkbare mensgerichte zorg’ centraal. De thema’s die bijdragen aan merkbare mensgerichte zorg zijn Comfort, Regie op eigen leven en Ontwikkelingsmogelijkheden. Binnen deze thema’s hebben wij de bouwstenen van het Kwaliteitskader verwerkt. Voor de cliënten die daaraan behoefte hebben, hebben we twee speciale cliëntversies gemaakt. Eén versie voor onze cliënten met NAH en een praatplaat voor onze cliënten met EMB.

  • Klik hier voor de digitale versie van het Kwaliteitsverslag 2019.
  • Klik hier voor de printbare versie van het Kwaliteitsverslag 2019.
  • Klik hier voor de cliëntversie NAH + medewerkers 2019.
  • Klik hier voor de cliëntversie EMB 2019.

Kwaliteitsverslag 2018

  • Klik hier voor de digitale versie van het Kwaliteitsverslag 2018. Dit betreft de totale rapportage inclusief de cliëntversie.
  • Klik hier voor de printbare versie van het Kwaliteitsverslag 2018.
  • Klik hier voor de printbare cliëntversie van het Kwaliteitsverslag 2018.

Kwaliteitsverslag 2017

  • Klik hier voor de digitale versie van het kwaliteitsverslag 2017.
  • Klik hier voor de printbare versie.
  • Voor onze cliënten hebben we een samenvatting van het verslag gemaakt. Klik hier voor de samenvatting.

Jaarverantwoording

Publiek jaarverslag: